گروه سازه های آبی پیور آکوا

ساخت وبلاگ

 

۱- دستگاه های آب شیرین کن صنعتی مقدار زیادی انرژی مصرف می کنند. مخالفان دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، اشاره کرده اند که به دلیل این که برای کار به مقدار قابل توجهی انرژی احتیاج دارد، استفاده از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی امکان پذیر نیست. فرایند تقطیر نیاز به جوشاندن میلیون ها گالن آب نمک در دمای بالا قبل از شیرین شدن دارد. اسمز معکوس با استفاده از مقدار زیادی انرژی برای غلبه بر روند اسمز طبیعی و حذف ذرات بزرگ از آب دریا با استفاده از غشایی نیمه تراوا عمل می کند. به عنوان یک راه حل طولانی مدت، ممکن است به دلیل مصرف زیاد انرژی مورد نیاز برای فرآیند های مختلف، بهترین راه حل نباشد. با این وجود، در آینده می توان با کمی ابتکار و پیشرفت تکنولوژی این مانع را پشت سر گذاشت.

۲- هزینه های زیادی برای ساخت و بهره برداری از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی نیاز است. ساخت و بهره برداری از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی می تواند گران باشد. این هزینه ها برای ساخت و بهره برداری می توانند از 30 تا 240 میلیون تومان باشد که ممکن است شامل تجهیزات و آموزش کارگران نباشد. نگه داری از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی نیز می تواند گران باشد و این هزینه ها تحت تأثیر تغییرات قیمت انرژی قرار می گیرند. هزینه های عملیاتی شامل ایجاد سیستم ها و آموزش کارکنان برای استفاده موثر از تجهیزات است. برخی از مطالعات می گویند که برداشت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی پنج برابر آب شیرین است و برای مصرف کننده هایی که به حجم کم آب نیاز دارند، ​​این سیستم بسیار پرهزینه است. این هزینه می تواند برای جوامع ناتوان که ممکن است قادر به ساختن یک واحد در مناطق خشک یا زمان خشک سالی نباشند، بسیار زیاد باشد.

۳- تأثیرات زیست محیطی می تواند زیاد باشد. در حالی که دستگاه های آب شیرین کن صنعتی می توانند به جلوگیری از به خطر افتادن گونه ها کمک کنند، همچنین ممکن است که تأثیرات منفی بر محیط زیست داشته باشند. نمک باید دفع شود و در چنین حجم های زیادی، انجام این کار بسیار دشوار است.

 

۴- کلر و سایر مواد شیمیایی اغلب هنگام فرآوری به آب اضافه می شوند و با آب نمک باقی می مانند که اگر دوباره به اقیانوس ریخته شوند، بسیاری از مواد مضر را با خود به همراه می آورند. همچنین می تواند باعث استرس و آسیب به حیواناتی شود که به آب خیلی شور عادت ندارند. این تأثیر منفی زیست محیطی را می توان با راهکار های هوشمند مهندسی مهدندسانی که در کارخانه کار می کنند، برطرف کرد.

 

در نتیجه دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، می توانند برای مناطق خشک یا مکان هایی که خشک سالی شدید دارند بسیار مفید باشد، اما مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد ساخت یکی از موارد مثبت و منفی، وزن گیری شود. این اثرات زیست محیطی دارای تأثیرات مثبت و منفی است و هزینه های آن می تواند یک کشور فقیر را فقیر تر کند.

 

شرکت سازه های آبی با برند پیورآکوا با سال ها تجربه در ارائه خدمات تصفیه اب، یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده دستگاه های آب شیرین کن صنعتی است. دستگاه های آب شیرین کن صنعتی، امروزه یکی از پر کاربرد ترین دستگاه هاست چراکه از خرابی های ناشی از آلاینده های موجود در آب،  برای استفاده در دستگاه های صنعتی جلوگیری می کند.

گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:41

به طور معمول غشا از یک پلیمر مصنوعی تولید می شود، اگر چه اشکال دیگری از جمله غشا های سرامیکی و فلزی ممکن است در دسترس باشد. تقریباً تمام غشاهای تولید شده برای آب آشامیدنی از مواد پلیمری ساخته شده اند، زیرا قیمت آن ها به طور قابل توجهی کمتر از غشاهای ساخته شده از مواد دیگر است. غشا های ساخته شده از پلیمر ها که با اکسید کننده های مورد استفاده در تصفیه آب صنعتی واکنش نشان می دهند، نباید برای آب کلر دار استفاده شوند.
استحکام مکانیکی یکی دیگر از ملاحظات است، زیرا غشایی با مقاومت بیشتر می تواند در برابر فشار های غشایی و ترانس غشایی (TMP) مقاومت کند و این امر باعث انعطاف پذیری عملیاتی بیشتر و استفاده از فشار های بالاتر می شود. غشا های دارای قدرت استحکام در دو جهت ممکن است اجازه دهند که عملیات تمیز کردن یا آزمایش یکپارچگی از هر دو طرف آب ورودی یا آب فیلتر شده در غشا انجام شود. ممبران های مورد استفاده در تصفیه آب صنعتی با یک بار سطحی خاص ممکن است ذرات معلق یا میکروبی را که با بار مخالف هستند، به دلیل جذب الکترواستاتیک از بین ببرند. غشا ها همچنین می توانند آب دوست (جذب کننده آب) یا آبگریز (دفع کننده آب) باشند. این اصطلاحات، چگونگی خیس شدن غشا ها و همچنین توانایی مقاومت در برابر گرفتگی منافذ را تا حدی توصیف می کند.

غشاهای تصفیه آب صنعتی میکروفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون ممکن است از طیف گسترده ای از مواد از جمله استات سلولز، پلی وینیلیدن فلوراید، پلی اکریلونیتریل، پلی پروپیلن، پلی سولفون، پلی اترسولفون یا سایر پلیمر ها ساخته شوند. هر یک از این مواد با توجه به بار سطحی، درجه آبگریزی، pH و تحمل اکسید کننده ها، قدرت و انعطاف پذیری دارای خصوصیات متفاوتی هستند. غشاهای نانو فیلتراسیون و اسمز معکوس RO معمولاً از مواد استات سلولزی یا پلی آمید تشکیل شده و مزایا و معایب مختلف این مواد را دارند. غشا های سلولزی نسبت به تجزیه بیولوژیکی حساس هستند و باید در محدوده pH 4 تا ۸ مورد استفاده قرار گیرند، اما تا حدی مقاومت در برابر اکسید کننده های سطح پایین پیوسته را دارند. مقادیر تزریق کلر ۰.۵ میلی گرم در لیتر یا کمتر ممکن است تجزیه بیولوژیکی و گرفتگی بیولوژیکی را بدون آسیب رساندن به غشا کنترل کند. برعکس، غشا های پلی آمید می توانند تحت طیف وسیعی از شرایط pH استفاده شوند و در معرض تجزیه بیولوژیکی نیستند. اگر چه این غشا ها تحمل بسیار کمی در برابر اکسیدکننده های قوی دارند، اما با اکسید کننده های ضعیف تری مانند کلرامین سازگار هستند. این غشا ها برای کار به فشار به میزان قابل توجهی کمتر نیاز دارند و به ماده غالب مورد استفاده برای کاربرد های نانو فیلتراسیون یا آب شیرین کن تبدیل شده اند.

 

غشاهای تصفیه آب صنعتی
غشاهای تصفیه آب صنعتی

 

ماژول های غشای آب شیرین کن

فیلتر های غشایی معمولاً به صورت یک دسته ورق تخت یا فیبرهای توخالی تولید می شوند و سپس بصورت چندین نوع متفاوت از ماژول های غشایی ساخته می شوند. ساخت ماژول به طور معمول شامل آب بندی مواد غشایی در یک مجموعه، مانند ماژول فیبر توخالی است. این نوع ماژول ها برای استفاده طولانی مدت در طی چند سال طراحی شده اند. ماژول های مارپیچ نیز برای استفاده طولانی مدت ساخته می شوند، اگرچه این ماژول ها در یک مخزن تحت فشار جداگانه و مستقل از خود ماژول قرار گرفته اند.
ماژول های فیبر توخالی
اکثر ماژول های فیبرتوخالی که در کاربرد های تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شوند، برای غشا های میکرو فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسیون برای فیلتر کردن ذرات ساخته می شوند. این ماژول ها از غشا های فیبرتوخالی تشکیل شده اند که لوله های بلند و بسیار باریکی هستند که ممکن است از مواد غشایی که قبلاً توصیف شده اند ساخته شوند. الیاف ممکن است در یکی از چندین آرایش مختلف بسته بندی شوند. الیاف را می توان به صورت طولی به هم پیوند داد، از دو طرف آن را در یک رزین پیچید و در یک مخزن تحت فشار قرار داد.
این ماژول ها به طور معمول به صورت عمودی نصب می شوند، اگرچه ممکن است از نصب افقی استفاده شود. این الیاف می توانند شبیه ماژول های مارپیچ باشند و در مخازن تحت فشار مستقل از خود ماژول قرار گیرند. این ماژول ها (و مخازن تحت فشار) به صورت افقی نصب می شوند. الیاف توخالی بسته بندی شده همچنین می توانند به صورت عمودی در حوضچه ای که نیازی به مخزن فشار ندارد غوطه ور شوند. یک ماژول فیبر توخالی معمولی در تصفیه آب صنعتی ممکن است از چند صد تا بیش از ۱۰ هزار الیاف تشکیل شود.

اگرچه ابعاد آن توسط سازنده متفاوت است، محدوده تقریبی ساخت الیاف توخالی عبارتند از: • قطر خارج ۰.۵ – ۲.۰ میلی متر • قطر داخل ۰.۳-۱.۰ میلی متر • ضخامت دیواره فیبر ۰.۱-۰.۶ میلی متر • طول فیبر ۱-۲ متر در حالت “درون به بیرون” یا “خارج به داخل” کار شده است.

در حالت از خارج به درون، آب خوراک از خارج فیبر به داخل عبورکرده وآب فیلتر شده در مرکز فیبرجمع می شود ودر حالت درون به بیرون آب خوراک از طریق دیواره فیبر به صورت شعاعی فیلتر می شود. سپس آب فیلتر شده در خارج فیبر جمع می شود.
هنگامی که یک ماژول فیبر توخالی در حالت از داخل به بیرون کار می کند، ممکن است آب تحت فشار وارد مرکز فیبر از هر یک از دو انتهای ماژول شود، در حالی که آب فیلترشده از طریق یک درگاه واقع در مرکز یا انتهای آن خارج می شود. در حالت خارج به داخل ، آب معمولاً از طریق یک درگاه ورودی واقع در مرکز وارد ماژول می شود و در مرکز فیبر فیلتر می شود. اکثر سیستم های فیبر توخالی در حالت فیلتراسیون مستقیم کار می کنند و به طور دوره ای شستشو می شوند تا مواد جامد جمع شده از بین بروند.

ماژول های مارپیچی

ماژول های مارپیچ برای حذف مواد محلول از آب تولید شده اند و اغلب در فرآیند های نانو فیلتراسیون و اسمز معکوس RO مورد استفاده قرار می گیرند. واحد اصلی یک بسته از ورقه های غشای تخت است که یک برگ نامیده می شود به صورت مارپیچ در اطراف یک لوله سوراخ دار مرکزی نصب می شود. یک برگ شامل دو ورق غشایی است که پشت به پشت قرار گرفته و توسط یک جدا کننده به نام انتقال دهنده آب فیلتر شده از هم جدا شده اند. لایه های برگ در امتداد سه لبه چسبانده می شوند، در حالی که لبه بدون چسب در اطراف لوله مرکزی سوراخ دار مهر و موم شده است. آب در انتهای غشای مارپیچی در مسیری موازی با لوله مرکزی وارد کانال های جدا کننده می شود. همانطور که آب از بین جدا کننده ها عبور می کند، بخشی از از آن با عبور از داخل هر کدام از لایه های غشا به داخل کانال انتقال آب فیلتر شده ریخته و آلودگی های محلول و ذرات نامحلول در پشت غشا باقی می ماند. آب فیلتر شده در کانال انتقال آب فیلتر شده به صورت مارپیچ به سمت داخل به سمت لوله جمع کننده مرکزی حرکت می کند، در حالی که آب موجود در اسپیسر تغذیه ای که از طریق غشا نفوذ نمی کند، همچنان در سطح غشا جریان دارد و با آلودگی های طرد شده به طور فزاینده ای تغلیظ می شود. این جریان تغلیظ شده از انتهای لوله ای موازی با لوله مرکزی واز نقطه مقابل ورودی خوراک خارج میشود.

ماژول مارپیچ آب شیرین کن
ماژول مارپیچ آب شیرین کن

حالت رسوب

سیستم های فیلتراسیون غشایی که درحالت رسوب گذاری کار می کنند دارای یک جریان ورودی (خوراک) و یک جریان خروجی (مایع فیلتر شده) هستند. این سیستم ها معمولاً سیستم های فیلتراسیون بن بست یا مستقیم نیز نامیده می شوند و از نظر پیکربندی هیدرولیکی مشابه فیلتر های سنتی با بستر گرانولی هستند. در حالت رسوب، آلودگی های معلق در جریان در سطح غشا تصفیه آب صنعتی جمع می شوند و توسط نیرو های هیدرولیکی عمود بر غشا در محل نگه داشته می شوند و یک لایه کیک تشکیل می دهند.
اکثر سیستم های میکرو فیلتراسیون و اولترا فیتراسیون با فیبر توخالی در حالت رسوب کار می کنند. به طور معمول، مواد جامد انباشته شده با شستشوی مجدد از سیستم های اولترا فیلتراسیون و میکروفیلتراسیون خارج می شوند. با این حال، برخی از سیستم ها تا زمانی کار می کنند که جامدات جمع شده جریان و یا فشار داخل غشا (TMP) را تا حد غیر قابل قبولی کاهش دهند، در آن زمان کارتریج غشایی در تصفیه آب صنعتی تعویض می شود. برخی از سیستم های اولترا فیلتراسیون و میکرو فیلتراسیون از یک ضربان برگشتی دوره ای یا یک فاصله زمانی کوتاه جریان معکوس (که ممکن است شامل هوا و یا افزودن دوزهای کمی از اکسیدان ها باشد) استفاده می کنند که برای جدا کردن ذرات از سطح غشا بدون از بین بردن این مواد جامد از سیستم استفاده می شود. این فرآیند دوباره ذرات را معلق می کند، در نتیجه مواد جامد معلق را در آب در نزدیکی سطح غشا تغلیظ می کند و احتمال عبور عوامل بیماری زا یا سایر ذرات از طریق یکپارچگی و آلودگی فیلتر را افزایش می دهد.

 

حالت تعلیق

در سیستم های فیلتراسیون ماژول غشایی در تصفیه آب صنعتی که در حالت تعلیق کار می کنند، در طول فیلتراسیون به صورت مداوم یا متناوب، یک نیروی شستشو با استفاده از آب و یا هوا به موازات غشا اعمال می شود.

شرکت پیورآکوا از ارائه دهندگان با کیفیت ترین سیستم های تصفیه آب صنعتی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سازه های آبی با برند پیورآکوا تماس حاصل فرمایید.

گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:40

انواع مختلفی از فیلتر های عمقی وجود دارد، بعضی از آن ها از مواد الیافی و برخی دیگر از مواد دانه ای استفاده می کنند. فیلتر های بستر شن و ماسه نمونه ای از فیلتر عمقی با بستری دانه ای است. آنها معمولاً برای جداسازی مقادیر کم (<10 پی پی ام یا <10 گرم در متر مکعب) مواد جامد ریز (<100 میکرومتر) از محلول های آبی استفاده می شوند. به علاوه، فیلتر های شنی معمولاً در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی نیز یه استفاده می شوند. فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی آن ها بیشترین کاربرد های خود را در تصفیه مایع دارند.

 

مکانیسم های جذب ذرات معلق

فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن صنعتی با فراهم کردن فرصت های زیادی برای جذب ذرات معلق در سطح دانه های شن، کار می کنند. هنگامی که مایعات از یک فیلتر شنی در یک مسیر پر پیچ و خم عبور می کنند، ذرات به دانه های شن نزدیک می شوند. آنها می توانند توسط یکی از چندین مکانیزم زیر جذب شوند:

۱- برخورد مستقیم

۲- جذب از طریق نیرو های ون در والس یا نیروی جذب لاندن

۳- جاذبه بار سطحی

۴- انتشار

علاوه بر این، اگر بار سطحی ماسه با علامت یکسان (مثبت یا منفی) با ذرات جامد باشد، می تواند به دلیل دفع بار های هم نام از جذب ذرات معلق جلوگیری کند. علاوه بر این، ممکن است ذرات به دام افتاده را جدا کنید، اگرچه ممکن است در عمق بیشتری از بستر دوباره جذب شوند.

در بعضی از برنامه های آب شیرین کن RO صنعتی لازم است پساب خروجی که به یک فیلتر شن و ماسه می ریزد، پیش تصفیه شود تا اطمینان حاصل شود که ذرات معلق می توانند جذب شوند. این را می توان با یکی از چندین روش بدست آورد:

۱- تنظیم بار سطح بر روی ذرات و شن و ماسه با تغییر

pH ۲- انعقاد – افزودن كاتیون های كوچك و پر بار (از آلومینیوم ۳+ یا كلسیم ۲+ معمولاً استفاده می شود)

۳- لخته سازی – افزودن مقادیر کم زنجیره های پلیمری که یا پلی بین ذرات معلق (بزرگتر می کند) یا بین ذرات معلق و شن و ماسه ایجاد می کنند.

انواع مختلفی از فیلتر های عمقی وجود دارد، بعضی از آن ها از مواد الیافی و برخی دیگر از مواد دانه ای استفاده می کنند. فیلتر های بستر شن و ماسه نمونه ای از فیلتر عمقی با بستری دانه ای است. آنها معمولاً برای جداسازی مقادیر کم (
فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن صنعتی

 

فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی می توانند مایعات روان را با جهت بالا یا مایعات روان را با جهت پایین عبور بدهند که روش دوم بسیار معمول تر است. برای دستگاه های با جریان رو به پایین، سیال می تواند تحت فشار یا فقط توسط نیروی جاذبه جریان یابد. فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی تحت فشار معمولاً در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب از آن ها به عنوان فیلتر های بستر شن و ماسه سریع یاد می شود. از واحد های جریان به سمت پایین به دلیل استفاده از نیروی جاذبه در تصفیه آب به خصوص آب آشامیدنی استفاده می شود و این فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی در کشور های در حال توسعه کاربرد زیادی پیدا کرده اند.

به طور کلی، چندین دسته فیلتر بستر شن وجود دارد:

  • ;” فیلترهای شنی سریع (ثقلی)
  • فیلترهای بستر شن و ماسه سریع (فشار)
  • فیلترهای شن و ماسه سر ریز
  • فیلترهای شنی آهسته

شن در این فیلتر بیشتر فضای محفظه را اشغال می کند. یا روی کف نازل یا بالای یک سیستم زهکشی قرار دارد که به آب فیلتر شده اجازه می دهد خارج شود. آب خام از قبل تصفیه شده به محفظه فیلتر در قسمت بالا وارد می شود، از طریق محیط فیلتر جریان می یابد و پساب از طریق سیستم زهکشی در قسمت پایین تخلیه می شود. کارخانه های بزرگ تولیدی همچنین سیستمی را برای توزیع مساوی آب خام به فیلتر اجرا می کنند. علاوه بر این، یک سیستم توزیع کنترل جریان هوا معمولاً در آن گنجانده شده است. امکان توزیع ثابت هوا و آب را فراهم می کند و از جریان زیاد آب در مناطق خاص جلوگیری می کند. یک توزیع دانه معمول به دلیل شستشوی مکرر، از بین می رود. دانه هایی با قطر کمتر در قسمت بالایی لایه ماسه غالب هستند در حالی که دانه های درشت در قسمت های پایین غالب هستند. دو فرآیند موثر بر عملکرد یک فیلتر، نگهداری صحیح و شارژ مجدد فیلتر هستند. در ابتدای استفاده از فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی جدید، بازده فیلتر هم زمان با تعداد ذرات به دام افتاده در محیط افزایش می یابد. به این فرآیند رسیدن فیلتر گفته می شود. در حین رسیدن فیلتر، آب ممکن است معیار های کیفیت را نداشته باشد و باید در مراحل بعدی مجددا وارد همین سیستم شود تا به درستی تصفیه شود. روش های بازیابی، امکان استفاده مجدد از محیط فیلتر را فراهم می کنند. مواد جامد انباشته شده از بستر فیلتر خارج می شوند. در هنگام بک واش، آب (و هوا) از طریق سیستم فیلتر به عقب پمپ می شود. آب شستشو ممکن است تا حدی در جلوی فرآیند فیلتر باقی بماند. این فاضلاب تولیدی باید دور ریخته شود. زمان بک واش با توجه به مقدار کدورت پشت فیلتر، که نباید بیش از یک آستانه تعیین شده باشد، یا با از دست دادن هد در سطح فیلتر، که نباید بیش از یک مقدار خاص باشد، تعیین می شود.

طرح فیلتر بستر شن و ماسه فشار سریع

فیلتر فشار سریع ۱ = آب خام ، ۲ = آب فیلتر شده، ۳ = مخزن، ۴ = آب شستشوی ورودی، ۵ = آب شستشوی خروجی، ۶ = خط جمع، ۷ = هوای مهارکننده، ۸ = انژکتور، ۹ = لایه پشتیبانی، ۱۰ = شن و ماسه فیلتر، ۱۱ = قیف شستشو، ۱۲ = تهویه دانه های شن و ماسه کوچکتر سطح بیشتری را ایجاد می کنند و بنابراین باعث آلودگی کمتر آب ورودی می شوند، اما همچنین به انرژی پمپاژ بیشتری برای هدایت مایع در بستر نیاز دارد. اپتیمم این است که در اکثر فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی فشار سریع از دانه هایی در محدوده ۰.۶ تا ۱.۲ میلی متر استفاده می شود اگرچه برای کاربرد های خاص ممکن است اندازه های دیگری نیز مشخص شود. ذرات خوراک بزرگتر (> 100 میکرومتر) منافذ بستر را مسدود کرده و آن را به یک فیلتر سطحی تبدیل می کنند که به سرعت کور می شود. برای غلبه بر این مشکل می توان از فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی با سایز بزرگتر استفاده کرد، اما اگر مقدار قابل توجهی از مواد جامد زیاد در خوراک وجود داشته باشد، باید با فرایندی مانند ته نشینی در فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی از بین بروند.

عمق بستر فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی بدون در نظر گرفتن کاربرد حدود ۰.۶-۱.۸ متر (۲-۶ فوت) توصیه می شود. این امر با حداکثر توان عملیاتی که در زیر بحث شده مرتبط است.
راهنمایی در مورد طراحی فیلتر های شنی سریع مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی نشان می دهد که آن ها باید با حداکثر سرعت جریان ۹ متر مکعب در ساعت (۲۲۰ گالن در هر ساعت) کار کنند. با استفاده از توان لازم و حداکثر دبی، می توان سطح مورد نیاز بستر را محاسبه کرد.
نکته نهایی در طراحی اصلی این است که اطمینان حاصل کنید که مایع به درستی در بستر توزیع شده است و هیچ مسیر سیال ترجیحی وجود ندارد که بتوان ماسه را شسته و فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی را به خطر اندازد.

فیلتر های شنی سریع مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی معمولاً با فشار تغذیه ۲ تا ۵ بار کار می کنند. افت فشار روی یک بستر شنی تمیز معمولاً بسیار کم است. با جذب ذرات معلق روی بستر، ایجاد می شود. ذرات معلق با عمق به طور یکنواخت گرفته نمی شوند، بیشتر با بالین بالاتر و با گرادیان غلظت که به طور تصاعدی بیشتر می شود، بهتر جذب می شوند.
این نوع فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی ذرات را تا اندازه های بسیار کوچک جذب می کند. شکل منحنی اندازه بهره وری ذرات فیلتر به شکل U با سرعت بالای جذب ذرات برای کوچکترین و بزرگترین ذرات است که در این بین ذرات اندازه متوسط ​​قرار دارد.

تجمع ذرات معلق در فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی برای تصفیه آب صنعتی باعث افزایش فشار از دست رفته بر روی بستر برای یک جریان معین می شود. برای یک بستر تغذیه شده با نیروی ثقلی، وقتی فشار موجود ثابت باشد، سرعت جریان کاهش می یابد. وقتی افت فشار یا جریان قابل قبول نیست و فیلتر دیگر به طور موثر کار نمی کند، فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی دوباره شسته می شوند تا ذرات جمع شده از بین بروند. برای فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی سریع تحت فشار این اتفاق می افتد که افت فشار در حدود ۰.۵ بار باشد. مایع بک واش از طریق بستر به عقب پمپ می شود تا زمانی که سیال شود و تا حدود ۳۰٪ منبسط شود (دانه های شن شروع به مخلوط شدن می کنند). ذرات معلق کوچکتر در فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی برای تصفیه آب با مایع بک واش شسته می شوند و معمولاً در یک مخزن ته نشینی گرفته می شوند. جریان مایعات مورد نیاز برای تمیز شدن بستر معمولاً ۳ تا ۱۰ متر مکعب در ساعت است اما برای مدت طولانی (چند دقیقه) اجرا نمی شود. ممکن است لازم باشد بک واش فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی دوره ای مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی فیلتر های شنی آهسته مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی

همان طور که از عنوان نشان داده شده است، سرعت فیلتراسیون در فیلتر شن آهسته تغییر می کند، با این وجود، بیشترین تفاوت بین فیلتر های شنی آهسته و سریع مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی، این است که لایه بالایی شن از نظر بیولوژیکی فعال است، زیرا مقدار زیادی از میکروارگانیسم ها وارد فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی می شوند. عمق توصیه شده و معمول فیلتر های شنی آهسته مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی ۰.۹ تا ۱.۵ متر است. لایه میکروبی از ۱۰-۲۰ روز پس از شروع عملیات تشکیل می شود. در طی فرآیند فیلتراسیون، آب خام می تواند از طریق ماسه متخلخل نفوذ کند، مواد آلی، باکتری ها، ویروس ها و کیست هایی مانند Giardia و Cryptosporidium را متوقف و به دام بیندازد. در روش بازیابی، روی فیلتر های شنی آهسته مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی تراشیده می شود و از این تراش برای حذف مکانیکی ذرات خشک شده روی فیلتر استفاده می شود. با این حال، این فرایند بسته به نوع سیستم، در زیر آب نیز قابل انجام است. عامل محدود کننده دیگر برای آب تصفیه شده کدورت است که برای فیلتر های شنی آهسته مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی تعریف می شود. ۱۰ NTU (واحدهای کدورت نفلومتر) است. فیلتر های شنی آهسته مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی گزینه خوبی برای عملیات با بودجه محدود هستند زیرا فیلتراسیون از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فیلتر های شنی مورد استفاده در پیش تصفیه آب شیرین کن RO صنعتی در سیستم های تصفیه آب صنعتی پیورآکوا می توانید با مشاوران شرکت سازه های آبی با برند پیورآکوا تماس حاصل فرمایید.

گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:40

 

ازن ژنراتور در اصل ابزاری برای تمیز کردن آلودگی هوا و بو می باشد که در موارد مشابه نیز استفاده می گردد. با این وجود ازن یک نوع محرک ریه بوده و قادر است عوارض جانبی نیز برای سلامتی داشته باشد. دستگاه ازن زن یا ازن ساز روشی موثر برای تمیز کردن تمام آلودگی های هوا و بو ها است. اما ازن برای سلامتی عوارضی دارد.

شواهد نشان داده است که غلظت ازن که از طریق تنفس بی خطر میباشد، در کنترل آلودگی هوای موجود در خانه بعید است که موثر واقع شود. تمامی تولید کنندگان و فروشندگان از اصطلاحات متنوعی برای توصیف این دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه ازن ژنراتور
دستگاه ازن ساز

مکانیسم عملکرد ازن ژنراتور

مکانیسم دستگاه ازن ساز بر اساس خاصیت اکسید کنندگی می باشد. این مولکول های ناپایدار که خاصیت اکسید کنندگی دارند، دیگر مولکول ها را اکسید می نمایند. همین ویژگی منجر شده است تا این ماده برای تصفیه در زمینه های مختلف استفاده شود. همچون تصفیه فاضلاب شهری، صنایع غذایی، تهیه آب آشامیدنی، صنایع کاغذ و نساجی.

مهمترین فایده ازن ویژگی تمیز بودن آن می باشد. زیرا با اکسید کردن مواد تقریبا محصول جانبی تولید نمی نماید. از سوی دیگر ازن بوی قابل تشخیصی دارد و به همین دلیل غلظت کم آن نیز قابل درک است. این مسئله باعث ایمنی کارکرد با ازن می گردد. ازن قادر است باکتری، قارچ، بو و میکروارگانیسم هایی همچون ویروس را اکسید نموده و از بین برد.

شرکت سازه های آبی پیورآکوا بزرگترین تولید کننده و تامین کننده تجهیزات در حوزه ی ضدعفونی آب و ارائه خدمات در طراحی سیستم دستگاه ازن ژنراتور می باشد.

 

عملکرد دستگاه ازن ژنراتور
عملکرد دستگاه ازن ژنراتور

 

کاربرد دستگاه ازن ژنراتور در تصفیه آب فاضلاب

کاربرد های استفاده از دستگاه ازن ساز براساس تولید مقیاس بزرگ واکنش شیمیایی ازن و تولید کننده ازن به وجود می آید. پس لازم است اصول تولید ازن خلاصه گردد و روابط مناسب فیزیک و شیمیایی ازن تجزیه و تحلیل گردند زیرا از اهمیت اساسی برخوردار می باشند. پیشرفت های کاربردهای علمی و فنی در مورد مکانیسم های تولید ازن با دستگاه های ازن ژنراتور. این دستگاه ها نشان دهنده خصوصیات فیزیک و شیمیایی ازن بوده و همچنین نشان دهنده کاربرد های تصفیه آب صنعتی با ازن است.

ازن قادر است در اثر تماس با تخلیه آرام، فسفر، واکنش های الکتروشیمیایی و واکنش های فتوشیمیایی تولید کند. که در اصل با جذب مجدد اتم اکسیژن با مولکول اکسیژن انجام می شد. دستگاه ازن ژنراتور کاربرد های خاصی دارد که عبارتند از:

  • پساب آسیاب نساجی
  • سرریز فلزات سنگین
  • اکسیداسیون زباله های الی
  • اکسیداسیون آب زیرزمینی پتروشیمی
  • پساب پالپ و کاغذ
  • تخریب سیانید
  • استخراج فلزات سنگین
  • حذف آثار نشاسته، روغن، گریس
  • تصفیه ثانویه فاضلاب های شهری
  • کاهش پسماند های خانگی
  • دفع حشره کش ها، سموم و آفات

 

طراحی و تولید دستگاه ازن ژنراتور اصولا با کمک دانش فنی بالا انجام میگیرد زیرا که ازن ژنراتور یکی از تخصصی ترین تجهیزات در پکیج تصفیه آب صنعتی می باشد.

کاربرد ازن ژنراتور - تصفیه آب صنعتی - آب شیرین کن ro -
دستگاه ازن ژنراتور در تصفیه آب فاضلاب
گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:03

تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی

تقریباً هر تأسیسات حرارت مرکزی به دلیل رسوب گذاری آهک و یا خوردگی به مرور زمان دچار مشکل می شود. این موضوع هزینه های نگهداری و مصرف انرژی را افزایش می دهد و طول عمر دستگاه های مختلف را به شدت کاهش می دهد. برای کاهش یا جلوگیری از این مشکلات، کیفیت مناسب آب در دیگ بخار راه حل این مشکل است. آب سخت نیز می تواند در لوله ها، اتصالات و تاسیسات مشکل ایجاد کند. نرم کننده خوب آب در این موقعیت بسیار ضروری است .استفاده از یک آب شیرین کن صنعتی نوآورانه ترین ایده برای کاربرد هایی مانند نرم کردن و یا تصفیه آب دیگ های بخار است. سیستم آب شیرین کن RO صنعتی بنا به مصرف آبی که در سیستم است کار می کند و هنگامی که تقاضای آب وجود ندارد دوباره احیا می شود. در آب شیرین کن RO صنعتی مورد استفاده در دیگ های بخار می توان همچنین از واحد های ضد عفونی استفاده کرد و یا حتی سیستم کنترل کاملا اتوماتیک برای آن ها استفاده کرد تا کنترل آن ها نیز راحت تر شود.

تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی
تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی

برای زمان هایی که در مقیاس زیاد نیاز به استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی است، استفاده از آن با حجم بالا و حتی چند مخزنه کار را آسان تر می کند و سپس میزان آب مورد استفاده را نیز به مقدار کافی تولید می کند. با تصفیه آب دیگ بخار توسط از آب شیرین کن RO صنعتی نه تنها به طول عمر مطلوب دیگ بخار می رسید، بلکه در مصرف انرژی و و هزینه های جانبی نیز صرفه جویی می کنید. با استفاده از نمک زدایی علاوه بر نرم کردن آب و گاز زدایی، از افزایش غلظت سریع نمک ها در دیگ جلوگیری می کنید. همان طور که به خوبی می دانید، با رسوب کردن این نمک ها در سیستم دیگ بخار، انرژی زیادی از بین می رود. در ادامه برای موثر بودن تصفیه آبی که توسط آب شیرین کن RO صنعتی انجام می شود، باکتری ها ، میکروب ها و ارگانیسم ها ها نیز باید از آب خارج شوند. آب فوق خالص آبی است که تمام نمک ها، باکتری ها، میکروب ها و میکروارگانیسم ها از آن خارج شده اند. به طور خلاصه: این آب فوق خالص است که محافظت در برابر رسوبات و خوردگی را تضمین می کند. راه حل های مختلفی برای به دست آوردن آب فوق خالص در دیگ بخار حرارت مرکزی وجود دارد و در کنار تمام این روش ها بهتر است از سیستم های ضدعفونی کننده و سیستم های اولترافیلتراسیون نیز استفاده کرد.

تصفیه آب برج های خنک کننده با نصب آب شیرین کن

برای افزایش کارایی برج خنک کننده در طول فرایند تولید، نیاز دارید تا از کیفیت آب مصرفی در سیستم اطمینان حاصل کنید. از این گذشته، این تنها راه ایجاد تولید بهینه است. آب شیرین کن RO صنعتی برای سیستم های خنک کننده، جریان دهنده، سیستم های خنک کننده بسته و سیستم های خنک کننده باز، راه حل های سفارشی ارائه می دهد. تصفیه آب برج های خنک کننده با نصب آب شیرین کن RO صنعتی کمک می کند تا میزان رسوبات کاهش یابند و در نتیجه کیفیت کار سیستم و بازدهی آن افزایش یابد.
تصفیه بهینه آب برج های خنک کننده می تواند شامل تخلیه صحیح مقدار آب، نرم شدن آب، واحد فیلتراسیون جریان جزئی، ضد عفونی کننده UV و یا استفاده صحیح از مواد شیمیایی باشد. این روش ها از رسوب آهک، خوردگی و رشد باکتری جلوگیری می کند. در شرایط بهینه، آب با استفاده از نصب آب شیرین کن RO صنعتی نیز شیرین سازی می شود. تمام این روش های تصفیه می توانند باعث کاهش هدر رفتن آب و مواد شیمیایی شوند و باعث دوام بیشتر سیستم مورد استفاده شوند.
تصفیه آب صنعتی مناسب برای برج های خنک کننده تا حدودی توسط نوع سیستم خنک کننده تعیین می شود. بنابراین شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران شرکت پیورآکوا در مورد آب شیرین کن اسمز معکوس مورد نیاز برای سیستم مورد استفاده خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

تولید آب فوق خالص با استفاده از آب شیرین کن RO

استفاده آبی که حاوی مواد آلاینده مانند نمک هاست می تواند برای یک فرد و یا فرآیندی که آز آن آب استفاده می کند، نامطلوب باشد. به همین دلیل تکنیک هایی برای حذف این مواد ایجاد شده است. یکی از این تکنیک ها آب شیرین کن RO صنعتی نامیده می شود. این تأسیسات تصفیه آب، آبی تولید می کنند که به آن ها آب شیرین یا آب فوق تصفیه یا فوق خالص نیز گفته می شود. از آب تصفیه شده توسط آب شیرین کن RO صنعتی برای کاربرد های زیادی استفاده می شود. منبع آب شوفاژ، آب فرآوری و آب سیستم گرمایش مرکزی از جمله منابعی هستند که از آب تصفیه شده توسط آب شیرین کن RO صنعتی استفاده می کنند.
بی دلیل نیست که آب فوق خالص به دلیل خالص بودن به طور گسترده ای برای تولید بخار استفاده می شود. استفاده از این آب از رسوب آهک و خوردگی در دیگ های بخار جلوگیری می کند و خاصیت مثبتی دارد که تخلیه کمتری لازم است. این موضوع باعث صرفه جویی زیادی در انرژی و نیاز به مواد شیمیایی کمتری می شود. استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی باعث می شود سیستم های استفاده کننده از آب فوق تصفیه، بسیار با دوام باشند. اسمز معکوس (RO) متداول ترین روش برای حذف نمک از آب است. در تاسیسات RO، از غشا برای حذف مواد محلول در آب استفاده می شود. تاسیسات آب شیرین کن RO صنعتی را می توان با نصب تقویت فشار، نصب نرم کننده، دستگاه اولترافیلتراسیون، الکترو دیونیزر (EDI) و ضد عفونی کننده UV گسترش داد.

 

آب شیرین کن
نمک زدایی آب
گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:03

هنگام استفاده از دیگ بخار، موادی در آب وجود دارد که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مثال واضح این مشکلات، ‌رسوبات کلسیم و حضور آهک و خوردگی های ناشی از نمک های موجود در آب است. این مشکلات می تواند باعث خرابی شود و در طولانی مدت عمر مبدل حرارتی، لوله ها و اتصالات را کوتاه می کند. برای جلوگیری از رسوب، خوردگی و سایر مشکلات، باید از نرم کردن، گاز زدایی، تهویه و یا نمک زدایی آب استفاده کرد.

تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی

تقریباً هر تأسیسات حرارت مرکزی به دلیل رسوب گذاری آهک و یا خوردگی به مرور زمان دچار مشکل می شود. این موضوع هزینه های نگهداری و مصرف انرژی را افزایش می دهد و طول عمر دستگاه های مختلف را به شدت کاهش می دهد. برای کاهش یا جلوگیری از این مشکلات، کیفیت مناسب آب در دیگ بخار راه حل این مشکل است. آب سخت نیز می تواند در لوله ها، اتصالات و تاسیسات مشکل ایجاد کند. نرم کننده خوب آب در این موقعیت بسیار ضروری است .استفاده از یک آب شیرین کن صنعتی نوآورانه ترین ایده برای کاربرد هایی مانند نرم کردن و یا تصفیه آب دیگ های بخار است. سیستم آب شیرین کن RO صنعتی بنا به مصرف آبی که در سیستم است کار می کند و هنگامی که تقاضای آب وجود ندارد دوباره احیا می شود. در آب شیرین کن RO صنعتی مورد استفاده در دیگ های بخار می توان همچنین از واحد های ضد عفونی استفاده کرد و یا حتی سیستم کنترل کاملا اتوماتیک برای آن ها استفاده کرد تا کنترل آن ها نیز راحت تر شود.

تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی
تصفیه آب دیگ بخار توسط آب شیرین کن RO صنعتی

برای زمان هایی که در مقیاس زیاد نیاز به استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی است، استفاده از آن با حجم بالا و حتی چند مخزنه کار را آسان تر می کند و سپس میزان آب مورد استفاده را نیز به مقدار کافی تولید می کند. با تصفیه آب دیگ بخار توسط از آب شیرین کن RO صنعتی نه تنها به طول عمر مطلوب دیگ بخار می رسید، بلکه در مصرف انرژی و و هزینه های جانبی نیز صرفه جویی می کنید. با استفاده از نمک زدایی علاوه بر نرم کردن آب و گاز زدایی، از افزایش غلظت سریع نمک ها در دیگ جلوگیری می کنید. همان طور که به خوبی می دانید، با رسوب کردن این نمک ها در سیستم دیگ بخار، انرژی زیادی از بین می رود. در ادامه برای موثر بودن تصفیه آبی که توسط آب شیرین کن RO صنعتی انجام می شود، باکتری ها ، میکروب ها و ارگانیسم ها ها نیز باید از آب خارج شوند. آب فوق خالص آبی است که تمام نمک ها، باکتری ها، میکروب ها و میکروارگانیسم ها از آن خارج شده اند. به طور خلاصه: این آب فوق خالص است که محافظت در برابر رسوبات و خوردگی را تضمین می کند. راه حل های مختلفی برای به دست آوردن آب فوق خالص در دیگ بخار حرارت مرکزی وجود دارد و در کنار تمام این روش ها بهتر است از سیستم های ضدعفونی کننده و سیستم های اولترافیلتراسیون نیز استفاده کرد.

تصفیه آب برج های خنک کننده با نصب آب شیرین کن

برای افزایش کارایی برج خنک کننده در طول فرایند تولید، نیاز دارید تا از کیفیت آب مصرفی در سیستم اطمینان حاصل کنید. از این گذشته، این تنها راه ایجاد تولید بهینه است. آب شیرین کن RO صنعتی برای سیستم های خنک کننده، جریان دهنده، سیستم های خنک کننده بسته و سیستم های خنک کننده باز، راه حل های سفارشی ارائه می دهد. تصفیه آب برج های خنک کننده با نصب آب شیرین کن RO صنعتی کمک می کند تا میزان رسوبات کاهش یابند و در نتیجه کیفیت کار سیستم و بازدهی آن افزایش یابد.
تصفیه بهینه آب برج های خنک کننده می تواند شامل تخلیه صحیح مقدار آب، نرم شدن آب، واحد فیلتراسیون جریان جزئی، ضد عفونی کننده UV و یا استفاده صحیح از مواد شیمیایی باشد. این روش ها از رسوب آهک، خوردگی و رشد باکتری جلوگیری می کند. در شرایط بهینه، آب با استفاده از نصب آب شیرین کن RO صنعتی نیز شیرین سازی می شود. تمام این روش های تصفیه می توانند باعث کاهش هدر رفتن آب و مواد شیمیایی شوند و باعث دوام بیشتر سیستم مورد استفاده شوند.
تصفیه آب صنعتی مناسب برای برج های خنک کننده تا حدودی توسط نوع سیستم خنک کننده تعیین می شود. بنابراین شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران شرکت پیورآکوا در مورد آب شیرین کن اسمز معکوس مورد نیاز برای سیستم مورد استفاده خود، انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

تولید آب فوق خالص با استفاده از آب شیرین کن RO

استفاده آبی که حاوی مواد آلاینده مانند نمک هاست می تواند برای یک فرد و یا فرآیندی که آز آن آب استفاده می کند، نامطلوب باشد. به همین دلیل تکنیک هایی برای حذف این مواد ایجاد شده است. یکی از این تکنیک ها آب شیرین کن RO صنعتی نامیده می شود. این تأسیسات تصفیه آب، آبی تولید می کنند که به آن ها آب شیرین یا آب فوق تصفیه یا فوق خالص نیز گفته می شود. از آب تصفیه شده توسط آب شیرین کن RO صنعتی برای کاربرد های زیادی استفاده می شود. منبع آب شوفاژ، آب فرآوری و آب سیستم گرمایش مرکزی از جمله منابعی هستند که از آب تصفیه شده توسط آب شیرین کن RO صنعتی استفاده می کنند.
بی دلیل نیست که آب فوق خالص به دلیل خالص بودن به طور گسترده ای برای تولید بخار استفاده می شود. استفاده از این آب از رسوب آهک و خوردگی در دیگ های بخار جلوگیری می کند و خاصیت مثبتی دارد که تخلیه کمتری لازم است. این موضوع باعث صرفه جویی زیادی در انرژی و نیاز به مواد شیمیایی کمتری می شود. استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی باعث می شود سیستم های استفاده کننده از آب فوق تصفیه، بسیار با دوام باشند. اسمز معکوس (RO) متداول ترین روش برای حذف نمک از آب است. در تاسیسات RO، از غشا برای حذف مواد محلول در آب استفاده می شود. تاسیسات آب شیرین کن RO صنعتی را می توان با نصب تقویت فشار، نصب نرم کننده، دستگاه اولترافیلتراسیون، الکترو دیونیزر (EDI) و ضد عفونی کننده UV گسترش داد.

 

آب شیرین کن
نمک زدایی آب

 

استفاده از آب شیرین کن RO صنعتی در کارخانه تولید آب معدنی

سیستم های آب شیرین کن RO صنعتی را می توان در کارخانه هایی که می خواهند آب معدنی تولید کنند استفاده کرد. البته ناگفته نماند که به دلیل اینکه آب حاصل از آب شیرین کن RO صنعتی بسیار خالص است، ‌از فیلتر های دیگری برای افزودن املاح مفید به آب استفاده می شود.

تصفیه آب سیستم های خانگی توسط

از آب در هر شرکت یا ساختمان استفاده می شود. به عنوان مثال آب آشامیدنی، آب سیستم گرم شونده مرکزی، آب خنک کننده، آب شستشو و یا حتی آب فرآوری شده. تنوع کاربرد به این معنی است که الزامات مختلف کیفیت برای آب تعیین می شود. بنابراین ضروری است که آب فرآوری شده به درستی تصفیه شود. با توجه به سابقه کاری طولانی شرکت پیورآکوا در تمام این فرایندها، این شرکت می تواند بهترین پکیج های آب شیرین کن RO صنعتی به همراه روش های مکمل را برای تصفیه آب سیستم های خانگی ارائه دهد.

تاسیسات تصفیه آب به وسیله آب شیرین کن RO صنعتی برای آب فرآوری شده

حذف آهن از آب، نرم کردن آب با کمک حذف نمک های موجود در آن، اولترا فیلتراسیون، آب شیرین کن RO صنعتی، الکترودیونیزاسیون (EDI)، ضد عفونی UV و یا استفاده از مواد شیمیایی برای تصفیه آب روش های متداولی هستند. بسته به نوع نیاز شما برای پروژه های مختلف این آب شیرین کن RO صنعتی می تواند با روش های مختلف ترکیب شود و یک پکیج واحد به وجود بیاورد که تصفیه آب را تا حد کافی و مورد قبول انجام می دهد.

گروه سازه های آبی پیور آکوا...
ما را در سایت گروه سازه های آبی پیور آکوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پیورآکوا pure-aqua بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:02